L'insouciance est le seul sentiment qui puisse inspirer notre vie et ne pas disposer d'arguments pour se défendre.
-- Françoise Sagan

Monday, November 22, 2010

很好開導是有用的
我要回家睡覺了明天醒來一切都會好轉
劇本可以一次飆完球也可以打得超好工作也可以辦得超貼心


很好很好




















是在騙誰












我收到你寄來的信
手寫的那種
信裡說你要結婚了


我很開心
希望你會回福建辦婚禮
雖然在倫敦也很不錯只是我想你離我近一些
好讓我沾沾你的福
忘記所有不開心和不可能














再度想到妳剛剛說的話
拜託我的人生可以輕鬆一點嗎


i think of madalina lungu's saying,
you say difficulty, i say challenge.
but the truth is that this is not a challenge at all.
this is the impossibility among the impossibilities.


認清事實就好.

No comments:

Post a Comment

Film list 2019

What men want Aladdin X men Dark Phoenix Glass The Lion King Artemis Fowl Searching Gran torino Venom Aloha Bad Times at the E...