L'insouciance est le seul sentiment qui puisse inspirer notre vie et ne pas disposer d'arguments pour se défendre.
-- Françoise Sagan

Sunday, May 01, 2011

《Re/turn》

You will be informed whether or not you have been accepted within 1-2 months of the submission of your application to Lund University.
5. If you are accepted you will receive a letter of acceptance which confirms your status as an exchange student at Lund University.

你問我不去
其實我不知道,跟他一樣我也只是逃避,起初我有夢想,他是一個小小醞釀並一直努力的願望,但是現在既想離開又把它放在那裡流膿,給我一個希望,我願意。
到底想怎樣阿。

經過但我
I'm apologizing now for telling you I thought that we could make it.
I just don't get enough to believe that we've both changed…


荒唐的一個禮拜,給我的空氣與相簿,沒有你們我不行。
公園、無眠、停車場、表演、失信、過去、與未來。
氣到不行的時候我可以大罵幹惹來你們的嫌惡但我也真的不在乎,反正我不認識你們,我是誰才是最重要的,別人以為的都是假的,我愛你的本來,但是你的本來在哪裡。


當如果不是如果,會有別的選擇嗎?

No comments:

Post a Comment

Film list 2019

What men want Aladdin X men Dark Phoenix Glass The Lion King Artemis Fowl Searching Gran torino Venom Aloha Bad Times at the E...